Σελίδες

Flickr Images

Exelia, the perfect combination of nature and science!


Κι αυτόν τον χειμώνα εμπιστεύομαι την επιδερμίδα μου στην εταιρεία EXELIA! Γιατί με φροντίζει…
Αγαπημένες μου φίλες είμαι πάλι κοντά σας για να σας μιλήσω για την φροντίδα της επιδερμίδας μας. Την εταιρεία EXELIA την ανακάλυψα χρόνια πριν όταν η Ναταλία Δραγούμη παρουσίαζε μια εκπομπή μαγειρικής και παράλληλα μας έδειχνε πως σαν γυναίκα γνωρίζει καλά πώς να περιποιείται την επιδερμίδα της.
Μερικά από τα μυστικά ομορφιά της λοιπόν, ήταν πως δεν παρέλειπε ποτέ το ντεμακιγιάζ του προσώπου της με το γαλάκτωμα καθαρισμού της εταιρείας EXELIA ή με την τονωτική λοσιόν της ίδιας εταιρείας που είναι ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος και έπειτα χρησιμοποιούσε την αντιρυτιδική της κρέμα ή τον ορό και πάλι της ίδιας εταιρείας για εντατική περιποίηση και αποτελεσματική καταπολέμηση των ρυτίδων. Σημαντικό στοιχείο βέβαια, για μια ηθοποιό αλλά και για όλες τις γυναίκες είναι το βλέμμα τους που πρέπει πάντα να είναι ξεκούραστο και αυτό το πετύχαινε με την κρέμα ματιών της EXELIA πλούσια σε υαλουρονικό οξύ που αναγεννά σταδιακά τα κύτταρα της επιδερμίδας χαρίζοντας ξεκούραστη και νεανική όψη.
Όλα αυτά βέβαια, μου κέντρισαν τον ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη εταιρεία και μία μέρα αποφάσισα να μάθω περισσότερα γι’ αυτήν. Καθώς ήμουν λοιπόν, στο γραφείο μου πληροφορήθηκα πως τα προϊόντα της εταιρείας είναι δερματολογικά ελεγμένα καλλυντικά και έχουν ως βάση τους το ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας και έχουν εμπλουτιστεί με θρεπτικά συστατικά. Και το σημαντικότερο απ’ όλα είναι το κοινωνικό πρόσωπο της εταιρείας! Με υπευθυνότητα και συνέπεια γίνεται σύμμαχος για την έγκαιρη διάγνωση τριών παθήσεων που απειλούν σήμερα τις γυναίκες: τον καρκίνο του μαστού, τον σακχαρώδη διαβήτη και τις διατροφικές διαταραχές.
Κάπως έτσι, συνειδητοποίησα πως τελικά δεν είναι όλα δεδομένα στην ζωή μας και έκανα μία καινούρια αρχή βάζοντας όχι μόνο τα προϊόντα της EXELIA στο νεσεσέρ μου, αλλά και την πρόληψη και το ραντεβού με τον γιατρό και την ζυγαριά μου στην προσωπική μου ατζέντα. Εσύ ακόμα να την γνωρίσεις;





By Sofia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου