Σελίδες

Flickr Images

New products for nourishing my hair and skin!

Αγαπημένες μου φίλες, είμαι πάλι εδώ κοντά σας να συζητήσουμε μαζί ένα θέμα που απασχολεί πολλές γυναίκες. Το άγχος, το στρες ακόμα και την μη αποδοχή του ποιοι είμαστε από τον ίδιο μας τον εαυτό. Συχνά, όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε κάποια δυσκολία ή ακόμη και σε περιόδους έντονου στρες αφήνουμε τις αρνητικές σκέψεις να μας καταβάλλουν και τις περισσότερες φορές με κακά για εμάς τους ίδιους αποτελέσματα.
Όταν λοιπόν έχω να αντιμετωπίσω εγώ η ίδια μια στρεσογόνα κατάσταση καταφεύγω σ’ ένα ζεστό μπάνιο και έναν καθαρισμό προσώπου καθαιρώντας το μυαλό μου από τις σκέψεις για να αισθανθώ ανανεωμένη και ζωντανή να αντιμετωπίσω την επόμενη ημέρα! Δεν σας κρύβω πως κατά καιρούς έχω ακούσει τις φίλες μου να παραπονιούνται που τα μαλλιά τους πέφτουν από το άγχος και αυτό επιδεινώνει την ήδη κακή ψυχολογία τους. Έτσι, λοιπόν τυχαία μία μέρα ανακάλυψα τον αφρό από την Foltène®PHARMA  που περιέχει TRICALGOXYL και ΒΙΟΜΙΝΕRAL COMPLEX που ενισχύουν την ανάπτυξη των τριχών, δυναμώνουν τα λεπτά και αδύναμα μαλλιά και αποκαθιστούν την φυσική ισορροπία του τριχωτού ενεργοποιώντας την τοπική μικροκυκλοφορία! Είναι ένα προιόν όπως βέβαια και όλα τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας που κάνει θαύματα και φροντίζει την περιοχή που έχει το πρόβλημα!


Βέβαια, για άλλες γυναίκες άλλο ένα θέμα που τις προκαλεί έντονο στρες είναι τα περιττά κιλά τους, οι ραγάδες και η κυτταρίτιδα. Και γι αυτό λοιπόν το πρόβλημα ανακάλυψα την εταιρεία καλλυντικων melis που με τα φυσικά και αγνά τους συστατικά ολιστικής αφάρμακης μελισσοκομίας υπόσχονται να περιποιηθούν και να μειώσουν αισθητά τις ραγάδες ακόμη και την κυτταρίτιδά σας με αποτέλεσμα να αγαπάτε περισσότερο τον εαυτό σας και να ξαναβρείτε το χαμόγελό σας! 

Αναμφισβήτητα, υπάρχουν πολλά προιόντα εκεί έξω που υπόσχονται θαύματα αλλά η εταιρεία Foltene και τα καλλυντικά melis θα σας κάνουν να δείτε την ζωή από άλλα μάτια και θα έχετε έναν σύμμαχο να αντιμετωπίσετε αυτό που σας φοβίζει και σας αγχώνει. Και να θυμάστε πως κανείς δεν θα αγαπήσει τον εαυτό σας και δεν θα τον φροντίσει αν δεν το κάνετε εσείς πρώτα! 

By Sofia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου