Σελίδες

Flickr Images

All time favorite fragrance: Roberto Cavalli Just Cavalli Her


Έχει περάσει ένας χρόνος περίπου από τότε που μύρισα για πρώτη φορά αυτό το άρωμα. Ήμουν με την αδελφή μου σε ένα κατάστημα καλλυντικών όταν το ψέκασε στο χέρι της και αμέσως κοιταχτήκαμε με ένα βλέμμα που έλεγε ''θεέ μου τι μυρωδιά είναι αυτή''; Πραγματικός αιφνιδιασμός!


Γιατί ούτε η Χαρά αλλά ούτε εγώ κυρίως, βρίσκουμε συχνά ένα άρωμα που να ξετρελαθούμε. Είχα κολλήσει για καιρό με το Amor Amor και παλιότερα με το Moschino l'eau cheap and chic γιατί συνήθως τα περισσότερα μου φαίνονται ή πολύ βαριά ή πολύ λουλουδένια ή πολύ ανατολίτικα. Γενικά η μύτη μου δύσκολα βρίσκει άρωμα που να πει ''wow''!
Ε, εκείνη τη μέρα είχα μείνει άφωνη. Απορούσα πώς έφτιαξαν αυτή τη θεσπέσια μυρωδιά. Αυτό που έπιανε η μύτη μου αμέσως ήταν κάτι πολύ γνώριμο. Μου θύμισε το αγαπημένο μου γλυκό...που όποτε το φτιάχνει η μαμά μου μοσχοβολάει όλο το σπίτι. Το περγαμόντο. Αλλά μετά από λίγο έβγαινε και κάτι spicy, η γεύση του μήλου με κανέλα από πάνω; Και μετά από αρκετή ώρα αυτό που σίγουρα μύριζα ήταν η βανίλια...άλλη αγαπημένη μυρωδιά. 
Και όντως είχα πέσει μέσα σε αρκετές από τις νότες του. Στη κορυφή περγαμόντο Σικελίας (ω ναι!), μήλο, φύλλα μπαμπού, φραγκοστάφυλο και κανέλα. Στη καρδιά του αρώματος, κρίνο, γιασεμί, άνθη βερικοκιάς και καφές. Στη βάση του, κεχριμπάρι, βανίλια Μαδαγασκάρης, λευκό cedarwood, musk και tobacco.
Όλες αυτές οι μυρωδιές δένουν και αφήνουν ένα τόσο γλυκό άρωμα, τόσο ελαφρύ που φοριέται άνετα το πρωί αλλά για όσες δεν αγαπάνε τις βαριές μυρωδιές είναι κατάλληλο και για βράδυ. Γι'αυτό και γω όταν βρέθηκα σύντομα στο αεροδρόμιο και το είδα μπροστά μου στα duty free το άρπαξα αμέσως. Κόστιζε γύρω στα 27 ευρώ τα 30 ml. Βέβαια online ήξερα ότι θα το βρω φθηνότερα αλλά δε μπορούσα να κάνω υπομονή. Απ'ότι είδα πριν μερικέs μέρες στο cheapsmells.com κοστίζει κάπου 21 ευρώ τα 60ml και το σκέφτομαι να προμηθευτώ από κει ένα backup γιατί είναι τεράστια η διαφορά τιμής.

Το ξέρω ότι το άρωμα είναι αποκλειστικά θέμα προσωπικού γούστου και ότι κάτι που μυρίζει όμορφα σε κάποιον, σε κάποιον άλλο μπορεί να είναι τελείως αδιάφορο ή ακόμα και να μη του αρέσει καθόλου. Άμα καμιά φορά το δείτε σε κάποιο κατάστημα, μυρίστε το και πείτε μου τη γνώμη σας. Αν ο οίκος Cavalli  δε σταματήσει να το βγάζει, δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι ένα από τα πιο ευκολοφόρετα, καθημερινά μου αρώματα.

It's been almost a year since i first smelled of this perfume. I was with my sister at a cosmetics store when she sprayed it on her hand and immediately we stared at each other with a look like,''Oh my God, what is this scent''? I was shocked!
Because neither Hara, nor me, find often a fragrance to make us thrilled.  I was stuck for a while with Amor Amor and in the past with Moschino l'eau cheap and chic because usually i find most of them to be too heavy or too flowery or too oriental. Generally, it isn't easy for my nose to find a perfume and say ''wow!
Well, that day I was left speechless. I was wondering how they made this delicious scent. What  my nose caught immediately was something very familiar. It reminded me of my favourite sweet ... that whenever my mom makes, all  house smells fantastic. Bergamot. But after a while,   something spicy came out, the taste of apple with cinnamon on top? And  after several hours i was definitely smelling of vanilla ... another favorite scent. 

Indeed, i was right in some of its notes. On top, Sicilian bergamot (oh yes!), Apple, bamboo leaves, blackcurrant and cinnamon. At the heart, lily, jasmine, apricot flowers and coffee bean. At its base, amber, vanilla from Madagascar, white cedarwood, musk and tobacco. All these notes blend together and leave a scent so sweet, so light that is easy to wear in the morning but also for those that don't love heavy scents, it is suitable for evening too. So, when i was at the airport and saw it in front of me at the duty free shops, i grabbed it immediately. The 30 ml bottle cost 27. Of course, I knew I could find it cheaper online but I couldn't wait. As i saw a few days ago at cheapsmells.com, the 60ml bottle costs around 21 and i am thinking of buying a backup because there is a huge price difference.
I know that perfume is a matter of personal taste and something that smells really nice to someone,  it might be totally indifferent to someone else or even he may not like it at all. If you ever see it in a store, smell it and tell me what you think. If they don't discontinue it, it will remain one of  my most favorite everyday, easy to wear fragrances.

2 σχόλια:

  1. Γειά σου και Καλή Χρονιά!
    Μου αρέσει πολύ το blog σου και σου έχω δώσει ένα βραβείο!
    Μπορείς να το δεις εδώ:

    http://atouchofrouge.blogspot.com/2012/01/my-sweet-award.html

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή