Σελίδες

Flickr Images

Mirror mirror on the wall...


...who's the fairest of them all?

Αν είδατε την ταινία ''Η Χιονάτη και ο Κυνηγός'', η απάντηση στην πιο πάνω ερώτηση είναι προφανής! Μα τι casting ήταν αυτό; Εντάξει, χαριτωμένη κοπελίτσα η Kristen Stewart αλλά δεν είναι δυνατόν να συγκριθεί με μια τόσο εκθαμβωτική γυναίκα όπως η Charlize Theron! Πιο καλή ναι...πιο όμορφη όχι!! Έχω άδικο;
Αφορμή για αυτό το post εκτός απ' το αποκριάτικο κλίμα των ημερών, ήταν η συλλεκτική παλέτα του Diego Dalla Palma, εμπνευσμένη από τη εν λόγω ταινία, την οποία απέκτησα μετά από ένα κωδικό που έλαβα απ' το lookfantastic στη τιμή των 12 ευρώ! Δεν ήξερα βέβαια αν θα ήταν καλή γιατί δεν είχα ξαναδοκιμάσει τίποτα από αυτή τη μάρκα, αλλά για 6 σκιές, ένα μολύβι ματιών και ένα κραγιόν δεν ήταν καθόλου κακή τιμή!
Επειδή εγώ είμαι πιο παραδοσιακή, μου αρέσει περισσότερο η Χιονάτη του Disney. Σκέφτηκα λοιπόν μέρες που είναι, ότι θα είχε πλάκα να επιχειρήσω να κάνω το μακιγιάζ της Χιονάτης και αφού παρακολούθησα κάποια tutorials στο youtube είδα ότι δεν είναι καθόλου δύσκολο! Λίγη ώρα μακριά από σκέψεις και προβλήματα και ένα ταξίδι πίσω στην αθωότητα και τα παραμύθια!
Χρησιμοποίησα μια πολύ ανοιχτόχρωμη βάση, μια λευκή ιριδίζουσα σκιά στο κινητό βλέφαρο και κάτω απ' το φρύδι, μια ανοιχτή καφέ για βάθος και μια σκουρότερη καφέ για το εξωτερικό V, μαύρο eyeliner, απαλό ροζ στα μάγουλα και φυσικά κόκκινο κραγιόν!
Τελικά δεν ήταν κακές οι σκιές τις παλέτας. Αντιθέτως! Δουλεύονται πολύ εύκολα και αφού τα γήινα χρώματα έτσι κι αλλιώς είναι τα αγαπημένα μου, θα τις φορέσω αρκετά. Με το μαύρο μολυβάκι δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα αλλά αυτό που μου άρεσε πιο πολύ απ' όλα ήταν το κραγιόν! Ματ και με απίστευτη διάρκεια!
Έχω αρκετά χρόνια να μεταμφιεστώ, δεν μπορώ να πω ότι συμπαθώ ιδιαίτερα το καρναβάλι, αλλά ομολογώ ότι το μακιγιάζ της Χιονάτης το ευχαριστήθηκα και μαζί με τη Χαρά περάσαμε ευχάριστα όσο ετοιμάζαμε αυτό το post. Ελπίζω να σας εμπνεύσαμε για να τολμήσετε και σεις μια μεταμφίεση αν πάτε σε κάποιο αποκριάτικο πάρτυ και  ευχόμαστε να περάσετε τέλεια!


By Despoina
 



...who's the fairest of them all?
If you saw the movie '' The Snow White & the Huntsman'', the answer to the question is apparent! Seriously who did the casting? Ok, Kristen Stewart is a pretty girl but she can't be compared to such a gorgeous woman like Charlize Theron! She had a kind heart yes i know... but i'm sorry, more beautiful than the evil queen? No!!! Am i wrong?
The reason for this post was not only the carnival but also a palette by Diego Dalla Palma that was inspired by this movie, which i got after a code was sent to me from lookfantastic, for only €12! Of course i didn't know if it was good as i had never tried anything from that brand but the price for 6 eye shadows, 1 eyeliner pencil and 1 lipstick, was very good!
As i am a little bit more traditional, i prefer the classic Disney's Snow White look. So, i thought that it would be fun to create Snow White's makeup  and after watching some tutorials on youtube it seemed to me not difficult at all! A little time out of thoughts and problems and a trip back to innocence and fairy tales!
I applied a very light base to create a porcelain complexion and the eye shadows i used were: a shimmery white(mobile lid, brow bone), a light brown(crease), a darker brown(outer V). To complete the look i applied a black eyeliner, a light pink blush and the most important, a red lipstick!
Actually, the eye shadows in the palette were not bad. On the contrary, they are blendable enough and as the earthy shades are my favorites, i will use them a lot. I wasn't excited about the eyeliner but the one that i really loved was the lipstick! Matte and extremely long-wearing!
It has been a long time since i last dressed up, i don't really like carnival but i have to confess that i enjoyed a lot creating Snow White's makeup and together with Hara, i had a pleasant time while making this post. We hope it was inspirational enough for you if you go to a party these days and have fun!


By Despoina

16 σχόλια:

  1. Αχ και μόνο που είναι συλλεκτική την λάτρεψα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Αυτά τα limited edition μου αρέσουν ειδικά άμα είναι και παραμυθένια! E άμα τα βρεις και σε καλή τιμή είναι δύσκολο να αντισταθείς. :)

      xx

      Διαγραφή
  2. Τι να πούμε για την Charlize? Αφού είναι πανέμορφη, ότι και να κάνει!! Την έχω δει κι εγώ την εταιρεία στο beauty bay και μου έχει κινήσει την περιέργεια! Οι σκιές είναι πολύ ευκολοφόρετες και για την τιμή δεν θα μιλήσω καν γιατί ήταν σούπερ ευκαιρία!Μεγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο όμορφη από Charlize Theron...πεθαίνεις! :)

      Και εγώ το ίδιο, στο beautybay τα είχα δει και μιας και είχα την έκπτωση ήταν ευκαιρία να δω αν αξίζουν.
      Thank you!! :)

      xxx

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ τη Χιονάτη,είναι από τις αγαπημένες μου ηρωίδες!Πολύ ωραία και πολύ καλή τιμή-τα χρώματα είναι από τα αγαπημένα μου..Με γεια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και χαίρομαι που δεν είμαι μόνη μου που αγαπώ τη Χιονάτη :)

      xx

      Διαγραφή
  4. Είμαι καινούρια follower :) Βλέποντας την Χιονάτη και τον Κυνηγό σκέφτηκα ακριβώς το ίδιο πράγμα! Μα είναι η Steward πιο όμορφη απο την Theron??? Μα ποιος προσέλαβε αυτό το casting τέλος πάντων? :P Τώρα οσον αφορά την παλέτα, την εταιρεία δεν την γνωρίζω, αλλά έχει πολύ καλή τιμή και με δελέασες να δοκιμάσω και εγώ κάποιο προιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία καλωσόρισες στο blog μας! :)
      Μιλάμε εντελώς άκυρο το casting αλλά επειδή μου αρέσουν πολύ οι ''παραμυθένιες'' ταινίες την είδα και φυσικά χάζευα την αιθέρια Charlize!
      Από Diego Dalla Palma ήταν καλή η πρώτη εντύπωση! :)

      xxx

      Διαγραφή
  5. την λάτρεψα, και τα χρώματα φαίνονται τέλεια! Αν θέλεις ρίξε μια ματιά και σε εμένα, http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/, θα χαρώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου! :)
      Είναι καινούργιο το blog σoυ βλέπω και απ' ότι φαίνεται θα έχει και πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο :)

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά στα δικά μου..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταπληκτικες φωτογραφίες!!! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή