Σελίδες

Flickr Images

Jouer Luminizing Moisture Tint!



Τις προάλλες ενώ έκανα μια περιήγηση στο cultbeauty έπεσα πάνω σε ένα προϊόν για το οποίο είχα διαβάσει καλή κριτική απ'τη Ruth Crilly.

Θυμάμαι ότι το σύγκρινε με το tinted moisturizer της Laura Mercier το οποίο δεν έχω δυστυχώς δοκιμάσει ακόμα αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτό. Καθώς το Jouer Luminizing Moisture Tint μπορούμε να το βρούμε σε μίνι συσκευασία από 4 σωληνάρια των 5 ml, θεώρησα ότι ήταν ευκαιρία να το δοκιμάσω αφού είχε και δωρεάν ταχυδρομικά για λίγες μέρες.
Η κάλυψη του είναι αρκετά ικανοποιητική για όσες είσαστε fan των tinted moisturizers και δεν αγαπάτε ιδιαίτερα τα foundations, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν κάνει για τα λιπαρά δέρματα λόγω της λάμψης που περιέχει και αν έχετε διεσταλμένους πόρους αυτό θα τους τονίσει περισσότερο. Αυτός ήταν και ο λόγος που θα δίσταζα να αγοράσω από την αρχή την κανονική συσκευασία εξαιτίας του luminizing effect. Αν έχετε όμως κανονική ή ξηρή επιδερμίδα είναι ένα εξαιρετικό προϊόν γιατί εκτός από την ελαφριά κάλυψη και τα μεταλλικά στοιχεία που διαχέουν το φως και θαμπώνουν τις λεπτές γραμμές κάνοντας το δέρμα να φαίνεται πιο φωτεινό, περιέχει και συστατικά περιποίησης. Αντιοξειδωτικά ginseng και gingko biloba ενάντια στις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν γήρανση, και μη χημικό δείκτη προστασίας SPF20. Επίσης ειναι υποαλλεργικό, μη λιπαρό και δεν περιέχει άρωμα. Κυκλοφορεί σε αρκετές αποχρώσεις, εγώ επέλεξα την απόχρωση pearl που είναι και η πιο ανοιχτή. Η τιμή για τις μίνι συσκευασίες είναι
£15.
Στο δικό μου μεικτό και ευαίσθητο δέρμα το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Οι κοκκινίλες στα μάγουλα μου φαίνονται καλμαρισμένες και γενικά η ομοιομορφία που δίνει είναι πολύ φυσική για όταν θέλω να φαίνομαι σχεδόν άβαφη. Κανένας ερεθισμός, τα συστατικά του μάλλον τα αγαπάει η επιδερμίδα μου και δεν αντέδρασε σε κάτι. Το μόνο βέβαια που προσέχω είναι όταν το φοράω να μη βάζω πολύ ποσότητα στη ζώνη Τ που έχω και το θεματάκι με τους πόρους. Μετά απλώνω λίγη πούδρα σε αυτά τα σήμεια και είμαι εντάξει.
Είμαι προβληματισμένη όμως αν θα το αγοράσω στη κανονική συσκευασία και αν το κάνω θα το φοράω τον χειμώνα περισσότερο που γίνεται πιο θαμπό το δέρμα μου συνήθως και θέλω να φαίνεται πιο φωτεινό. Τώρα για το καλοκαίρι έχω την περιέργεια να δοκιμάσω το Matte Moisture Tint της Jouer. Κρίμα που δεν διατίθεται και αυτό σε mini συσκευασία αλλά υποψιάζομαι θα είναι καλό.
  
By Despoina 






The other day when i was surfing cultbeauty a product caught my eye for which i had read a very good review from Ruth Crilly. She was comparing it to Laura Mercier's tinted moisturizer that sadly i haven't tried out yet but i've heard the best comments. Jouer Luminizing Moisture Tint is available in mini travel sizes so i thought it was a good chance to try it taking advantage of the free shipping too.
The coverage is pretty good if you are a fan of tinted moisturizers and you don't like foundations too much but in my opinion it isn't suitable for oily skin types as it has this luminizing effect and it will emphasize the pores even more. This is the reason that i would hesitate to buy the normal size without trying a sample first. If you have normal or dry skin i think it is an excellent product cause apart from making your complexion more even, it has light-diffusing minerals that visually blur away fine lines and add a youthful luminosity and also contains skincare ingredients. Antioxidants Ginseng & Gingko Biloba Leaf Extract that fight aging free-radicals and an non-chemical SPF 20. It is also hypoallergenic, oil-free and fragrance-free. It is available in many shades, i chose pearl which is very fair. The price for the mini sizes is
£15.
On my combination and sensitive skin the result was very good. The redness on my cheeks looks calmed and overall the evenness that gives is very natural and very nice for a no makeup look. No irritations, it seems that my skin loves the ingredients and didn't react at all. The only thing that i have to be careful is not putting too much of it on my T zone where i have the issue with pores but with a little powder on top it is ok.
I can't make up my mind if i will buy this in the normal size but if i do it will be for the winter time when my complexion looks dull and needs more radiance. Now for the summer i am very curious to try Jouer Matte Moisture Tint. It's a shame it isn't available in travel size but i suspect it is also good .

By Despoina

10 σχόλια:

  1. ακούγεται πολύ ενδιαφέρον αν και εγώ έχω το Tinted της Laura Mercier και το λατρεύω και κυκλοφορεί επίσης σε πολλές εκδοχές για διάφορους τύπους επιδερμίδας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ θέλω οπωσδήποτε να το δοκιμάσω και αυτό. Είναι καιρός που το λέω αλλά δεν αξιώθηκα ακόμα! :)

      xxx

      Διαγραφή
  2. Χαιρομαι τοσο που εγραψες γι αυτο το προιον... το δοκιμασα κ εγω στην ιδια αποχρωση κ συσκευασια κ τελικα αγορα το full size σε golden αποχρωση κ τωρα περιμενω κ το ματ, με τα δωρεαν μεταφορικα...αν θελεις διαβασε το review μου, ειναι το αγαπημενο μου προιον!!Θα σε ενημερωσω κ για την ματ!
    φιλια
    Μαίρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/search/label/Jouer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη φυσικά και διάβασα το review σου και συμφωνώ με αυτά που γράφεις! Είμαι πραγματικά σε δίλλημα αν πρέπει να παρω το full size ή το αντίστοιχο ματ. Όσες φορές κοιτάω δεν έχω δει τη μίνι συσκευασία για το ματ, μάλλον θα έχουν έλλειψη. Αν το πετύχω όμως θα προτιμούσα να το δοκίμαζα έτσι πρώτα! :)

      xxx

      Διαγραφή
  3. ακουγεται καλο.Αν και εχω κανονικο δερμα πηρα τη μα εκδοχη,ειναι πολυ ωραιο,δινει καλυψη και θα ελεγα οτι το τελειωμα ειναι φυσικο,μοιαζει με δερμα.Οταν το πηρα ειχε και σ αυτο τη μικρη συσκευασια,μπορι να το ξαναεχουν σε αποθεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lena ελπίζω να τη βρω τη μίνι συσκευασία γιατί για το καλοκαίρι αυτό θα είναι το πιο κατάλληλο μάλλον για μένα.:)

      xxx

      Διαγραφή
  4. φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! Κ εγώ το έχω συναντήσει κατά καιρούς στις ξένες Blogger κ ήταν πολύ καλή η ευκαιρία για να το δοκιμάσεις! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ναι είναι ωραίο να υπάρχουν και οι μίνι συσκευασίες για να μπορεί να δοκιμάζει κανείς πρώτα! Τα Jouer μου έχουν εξάψει τη περιέργεια πάντως.Φαίνεται ''ψαγμένη'' εταιρεία!

      xxx

      Διαγραφή
  5. δε το εχω δοκιμασει..αλλα 15π δεν ειναι πολλα για μια μινι συσκευασια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι και λίγες οι 15 λιρες, αλλά διαρκούν αρκετά αυτά τα μικρά σωληνάρια.Τουλάχιστον σε μένα που προσπαθώ να μη βάζω πολύ ποσότητα στη ζώνη Τ. Είναι αξιόλογο προϊόν και πιστεύω αξίζει τα λεφτά του. :)

      xxx

      Διαγραφή