Σελίδες

Flickr Images

Hair and skin recovery after summer!


Κορίτσια μου γεια σας! Αυτή την εβδομάδα είμαι εδώ να σας μιλήσω για δύο εταιρίες που είναι ικανές να σώσουν την επιδερμίδα και τα μαλλιά σας από την ταλαιπωρία που υπέστησαν το καλοκαίρι!
Καθώς το ενδιαφέρον σας για το προηγούμενό μου κείμενο για την εταιρία FARCOM ήταν πολύ μεγάλο αποφάσισα να σας μιλήσω για ακόμη τρία προϊόντα τους της ίδιας σειράς SERI Natural Line με έλαιο φοίνικα και από πρωτεΐνες σιταριού που είναι ικανά να ζωντανέψουν ακόμη και τα πιο φθαρμένα μαλλιά. Η σειρά περιλαμβάνει το σαμπουάν για δύναμη και λάμψη Palm Shampoo, την αναζωογονητική Palm Mask και το προιόν που αγάπησα περισσότερο από όλα το Palm Butter Health Recovery βούτυρο φοίνικα για όλους τους τύπους μαλλιών, ιδανικό για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά με ανάγκες αυξημένης ενυδάτωσης. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε πωε είναι κατά  99% φυσικό προϊόν από έλαιο φοίνικα, πιστοποιημένης καλλιέργειας που το απλώνετε σαν θεραπεία στα μαλλιά σας για 15 λεπτά κι έπειτα το ξεβγάζετε. Σίγουρα αν τα δοκιμάσετε και τα χρησιμοποιείτε συνδυαστικά θα με ευγνωμονείτε για το πόσο λεία και απαλά θα είναι τα μαλλιά σας μετά! Θα είναι σαν να έχετε μετατρέψει το σπίτι σας σε κομμωτήριο!!Εκπληκτικό;
Πηγαίνοντας, στην περιποίηση της επιδερμίδας μας θα πρέπει να αποφύγουμε οποιοδήποτε scrub προσώπου που μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση της επιδερμίδας μας. Μία κρέμα ημέρας και μία κρέμα ματιών είναι ικανές να δροσίσουν την επιδερμίδα μας και να της χαρίσουν την λάμψη και την ζωντάνια που είχαν στερηθεί λόγω της έκθεσης στον ήλιο. Οι δικές μου κρέμες είναι από την εταιρία CASTALIA και με έχουν αφήσει άφωνη για το πόσο σύντομο χρονικό διάστημα έδρασαν στον πρόσωπό μου. Επίσης, η εταιρία CASTALIA απευθύνεται και σε ιδιαίτερα ευαίσθητες επιδερμίδες όπως τις ακμιακές και με τα πολύ εξειδικευμένα προϊόντα της έχει γίνει νούμερo 1 στον τομέα των δερμοκαλλυντικών.
Κορίτσια μου, ελπίζω να σας έδωσα μία ιδέα για τον τρόπο που πρέπει να φροντίζετε την επιδερμίδα και τα μαλλιά σας μετά τις διακοπές και να μην ξεχνάτε να αγαπάτε τον εαυτό σας. Αυτό είναι και το δικό μου μυστικό ομορφιάς και νεότητας!

By Sofia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου