Σελίδες

Flickr Images

Estee Lauder Double Wear Stay- in-Place Makeup! An all-time classic!


Ίσως να είναι το πιο πολυσυζητημένο foundation που έχει υπάρξει ποτέ. Η φήμη του όμως έχει να κάνει όχι μόνο με θετικά αλλά και με αρνητικά, οπότε τα συναισθήματα είναι ή αγάπης ή μίσους για όσους το έχουν δοκιμάσει.
Σίγουρα το χαρακτηριστικό του ως makeup πλήρους κάλυψης είναι για κάποιους αποθαρρυντικό. Είναι και πάρα πολλοί όμως αυτοί που ορκίζονται στο όνομα του και δεν το αλλάζουν για χρόνια γιαυτό και η Estee Lauder αν και έχει λανσάρει αρκετές παραλλαγές του για να καλύψει διάφορους τύπους δέρματος, έχει κρατήσει το κλασικό προϊόν στην γκάμα της εδώ και πάρα πολλά χρόνια, κάτι που αποδεικνύει ότι δεν έχει σταματήσει να πουλάει.
Αν και fans του EL Double Wear Light, πριν λίγο καιρό έτυχε να δοκιμάσουμε κάποιο δείγμα του κλασικού Double Wear  Stay-in Place Makeup αλλά η ποσότητα του φυσικά δεν ήταν αρκετή για να το τεστάρουμε όσο θα θέλαμε. Όμως η καλή εντύπωση που μας έκανε μας ώθησε να δοκιμάσουμε την έκδοση του σε travel size των 15ml με αποτέλεσμα να εκπλαγούμε κυριολεκτικά και να αναρωτιόμαστε γιατί τόσο καιρό δεν είχε γίνει το σταθερό μας makeup!
Ειδικά εγώ που ήμουν η τέλεια υποψήφια στο να μην μου κάνει το συγκεκριμένο σε καμία περίπτωση, έπαθα σοκ αφού η κάθε προσπάθεια μου ως τώρα να εφαρμόσω makeup με πλήρη κάλυψη κατέληγε σε αποτυχία. Αυτός ήταν και ο λόγος που προτιμούσα τα ελαφριά foundations αφού έδειχναν πιο φυσικά στο δέρμα μου. Το κακό όμως ήταν ότι δεν πρόσφεραν την κάλυψη που χρειαζόμουν και ειδικά τον τελευταίο καιρό μετά την εμφάνιση πανάδων στο μέτωπο και τις ευρυαγγείες μου που τείνουν να χειροτερεύουν με τα χρόνια, πλέον τα makeup ελαφριάς κάλυψης με δυσκόλευαν πολύ.
Το κλασικό Double Wear έχει αρκετά κοινά σημεία με το Teint Idole Ultra της Lancome  που είναι το αγαπημένο μου για τους καλοκαιρινούς μήνες. Όμως το Double Wear παρά την πλήρη κάλυψη που παρέχει, με κάποιο τρόπο κάνει την επιδερμίδα να φαίνεται τόσο τέλεια που μου αρέσει ακόμα περισσότερο! Δεν μπορείς να πεις το αποτέλεσμα ματ όπως το περιγράφει η Estee Lauder, εγώ θα το χαρτακτήριζα ως ημί-ματ, τουλάχιστον για την δική μου μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα. Από ένα foundation πλήρους κάλυψης δεν θα περίμενε κανείς να δείχνει τόσο φυσικό! Δεν επικάθεται ούτε σε ξηρά σημεία ούτε σε λεπτές γραμμές. Η σταθερότητα του είναι  εκπληκτική χωρίς να χρειάζεται σετάρισμα με πούδρα, δεν περιέχει άρωμα και το κυριότερο ταιριάζει με τα αντηλιακά και κρέμες με SPF που χρησιμοποιώ! Αυτό το τελευταίο ήταν και καθοριστικό για την γνώμη μου αφού σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγκαζόμουν να το συγκαταλέξω στα βραδινά makeup και θα ήταν τόσο κρίμα με τέτοιο αποτέλεσμα που έχει. 
Για την εφαρμογή του, χωρίς δεύτερη σκέψη επέλεξα σφουγγαράκι που δεν του στερεί καθόλου σε καλυπτικότητα, όμως και το πινέλο δεν είναι καθόλου απαγορευτικό αν κρίνω από το αποτέλεσμα που δίνει στην αδελφή μου.
Δυσκολεύομαι να πω κάτι αρνητικό γιατί απλά δεν βρίσκω κάτι! Το μόνο που μπορώ να πω ως αρνητικό είναι για την συσκευασία του που δεν έχει αντλία. Η Estee Lauder διαθέτει αντλία ξεχωριστά όμως δεν βρίσκω τον λόγο να μην την ενσωματώσει στο προϊόν αφού σχεδόν όλες οι εταιρείες ακόμα και οι εταιρείες ευρείας κυκλοφορίας διαθέτουν τα foundations τους με αντλία στο μπουκάλι. Εφόσον μιλάμε για όχι οικονομικό προϊόν θα απαιτούσα ως καταναλώτρια να είχε το μπουκάλι την αντλία του  και να μην χρειαζόταν να την αγοράσω ξεχωριστά. Το προσπερνάω όμως αυτό αφού μπορώ να χρησιμοποιήσω την αντλία και σε άλλες μελλοντικές συσκευασίες και δεν θα δώσω τόσο σημασία εφόσον πρόκειται για τόσο καταπληκτικό προϊόν. 
Τα αρνητικά σχόλια που άκουγα κατά καιρούς και με κρατούσαν μακριά, το πιο πιθανό είναι να προέρχονται από πολύ ξηρά δέρματα, στα οποία ίσως να αντενδείκνυται. Η μόνη επιφύλαξη που κρατάω είναι η απόδοση του σε extreme συνθήκες δηλαδή σε πολύ κρύο ή ζέστη, στις οποίες δεν δοκιμάστηκε ακόμα.
Πλέον δύσκολα κάποιο άλλο foundation θα το ανταγωνιστεί για τα δικά μου δεδομένα, αν και φυσικά θα έχω την περιέργεια να δοκιμάζω διάφορα κατά καιρούς. Το σίγουρο είναι ότι και εγώ και η αδελφή μου θα το έχουμε πλέον ως μέτρο σύγκρισης και λυπούμαστε που δεν του είχαμε δώσει την ευκαιρία τόσο καιρό. Τελικά η αυτοπεποιήθηση που προσφέρει ένα makeup πλήρους κάλυψης σε επιδερμίδα με πολλές ατέλειες είναι πολύ μεγάλη υπόθεση!




By Despoina


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου